OPTIKA VISUS
BRENDOVI
FACE A FACE kolekcija
Pokrenut 1995. godine Face A Face je suvremeni brend naočala osnovan u Francuskoj, a 2015. godine se pridružio Design Eyewear Group. To je odvažan nekonformistički brend naočala. Rođen
je iz pariške umjetničke kulture. Kolekcije crpe inspiraciju iz moderne umjetnosti, arhitekture, suvremenog dizajna i modnih trendova. S izvrsnim kombinacijama materijala, jedinstvenim oblicima i živahnim paletama boja kolekcije Face A Face postižu savršenu ravnotežu između kvalitete, funkcije i dizajna. Od sofisticiranih do
razigranih, svaka kolekcija ima prepoznatljiv karakter i emociju, čineći naočale jedinstvenim. Uz Face A Face, dvije jednako izvanredne capsule kolekcije dostupne su od Design Eyewear
Group, pružajući opsežan portfelj životnih opcija za najizbirljivije klijente. Tu je Bocca, odvažan, ali ženstven, provokativan, ali šik. Ova avangardna kolekcija inspirirana je francuskim
nadrealizmom. A za muškarce – one maverike sa strašću za dizajnom i okom za inovaciju i
kvalitetu – tu je Alium.
WOOW kolekcija
Godine 2011. francuska tvrtka za naočale Face A Face lansirala je drugu marku, Woow, šarenu elegantnu liniju neuobičajenih okvira. Woow naočale nalaze se negdje između tradicionalnog i
ležernog stila. Stvoreni sa smislom za humor, Woow okviri vam se doslovno obraćaju s malom motivirajućom porukom ispisanom fontom pisaćeg stroja u starinskom stilu na sljepoočnicama. Karakterizirani svijetlim bojama i raznolikim oblicima, metalni i acetatni okviri nadahnuti su i
zabavni. Ručno izrađeni u Italiji, Woow okviri dizajnirani su i proizvedeni s pažnjom na kvalitetu i
njuhom za zabavu. Ništa ne može zaustaviti živahni i ekscentrični francuski brend koji, nakon vesele proslave svoje 10.
obljetnice, nastavlja uživati, ponosno i s finoćom. Ovom prilikom dizajneri iz WOOW-a spremni su vas odvesti na groove na plesnom podiju.
Zakoračite u središte pozornosti s kolekcijom SHINE ON, ponovno osmislite muškost s linijom FUNK OUT i repustite se zadivljujućim konturama serije SUPER GROOVE. Ova nova kolekcija pulsira u ritmu funka i disca, stvarajući eksplozivan vrtlog pozitivnosti. Paleta boja rezonira s glazbenim vibracijama i crpi inspiraciju iz živahnih 70-ih i 80-ih:
psihodelična ljubičasta, sunčano žuta, materijali koji podsjećaju na formicu… Elegantni dizajni svakog koncepta optičkih i sunčanih naočala prate električnu energiju tih razdoblja, koji je ostavio neizbrisiv trag u svijetu stila.
WILLIAM MORRIS LONDON kolekcija
Robert Morris 1996. godine stvorio je William Morris London kao vrlo engleski brend. Cilj je ponuditi dizajnerske naočale za široku publiku pružajući vrhunski i originalni dizajn u stalnom razvoju. Nadahnuće je potražio u stvaranju suštinski britanskih dizajna naočala s kreativnim i modernim odsjajem. Pažljivo izrađene kolekcije odražavaju duh Londona. Nova kolekcija Williama Morrisa London dodaje razigrane zaokrete tradicionalnim stilovima i
pozivaju vas da proslavite naočale prikladne za Royalty. S Britanijom u svojoj srži novi stilovi preuzimaju svu ponudu Londona i šire i pretvaraju te inspiracije u dekor, detalje, boje i tretmane
koji se primjenjuju na kolekciju naočala prikladnu za kralja. Kraljevsko plava, krunidbena crvena i velika zlatna mogu se vidjeti na stilovima koji nude nešto novo i uzbudljivo za svaki oblik lica. Pripremite se nositi svoje naočale sa stilom i kombinirati grubi Rock s kraljevskim Royalom.
Spajajući bunt s konvencijom nova kolekcija Black Label prikazuje najbolje od britanskog dizajna. Ova premium kolekcija izrađena u snažnim, usmjerenim oblicima predstavlja liniju brenda koji se usuđuje pomiješati eklektični britanski utjecaj sa svježim idejama. Teški acetati, geometrijski oblici
i luksuzni detalji izloženi su ovdje u kolekciji s kojom se možete usuditi biti drugačiji i istražiti nove stilove koji odišu luksuzom i igraju se bojama.
LAMARCA kolekcija
Lamarca naočale proizlaze iz desetogodišnjeg iskustva proizvođača naočala Made in Italy Trisottica. Osnovan je kako bi nam omogućio dizajn i proizvodnju acetatnih naočala visoke tehnologije. Projekt naočala nadahnut je umjetnošću i prirodom, a namjera mu je stvoriti naočale koje će se odmah zavoljeti. Iskustvo u proizvodnji naočala jamči sigurnost nošenja jedinstvenih naočala, lijepih za gledanje i ugodnih za nošenje. Svaki Lamarca okvir je dizajn koji se temelji na kromatskoj kompoziciji u kombinaciji s tehnikom rada s acetatom i ručno je izrađen u Italiji. Dizajn naočala je doista nevjerojatan zbog svojih stilskih oblika, efekata boja i geometrije. Lamarca naočale su posebne jer su rezultat dugotrajnog procesa dizajniranja i proizvodnje. Njihovu kvalitetu možete dodirnuti svojim rukama, ona je u materijalima i tehnikama koje se koriste, te u vašem osjećaju ugode.
Furla kolekcija
Osnovana 1927. godine od strane Alda Furlanetta u Bologni. Furla je garancija kvalitete, razigranosti, vedrine i suvremene talijanske umjetnosti življenja u izradi torbi, obuće i naočala za žene i muškarce. Nove kolekcije su posvećene COSMOPOLITAN i URBAN CHIC ženi. COSMOPOLITAN jer je putnica, te ima različite internacionalne ukuse. URBAN CHIC jer kombinira odjeću i modne dodatke na originalan način, spajajući različite stilove i materijale sa izuzetnom posvećenošću detaljima.
Ray Ban kolekcija
Ray-Ban je marka naočala koju je 1937. osnovala američka tvrtka Bausch & Lomb. Prve naočale su Ray-Ban Aviator, nastale su po naredbi zrakoplovne američke vojske kako bi piloti tokom vožnje imali ne ometan vid. Ray-Ban su kultne naočale koje odlikuju kvaliteta okvira i leća, izdržljivost i svevremenost. Modele Ray-Ban naočala smo vidjeli u mnogim filmovima: Doručak kod Tiffanyja, Taksist(1976.), Prljavi Harry, Top Gun, Braća Blues….. Brend je najpoznatiji po svojim Wayfarer i Aviator linijama sunčanih naočala.
Police kolekcija
Brend su osnovala dva brata De Rigo, koji su dali ime grupi tvrtki De Rigo, koja je 1983. osnovala Police modnu marku poznatu po dizajnu i proizvodnji sunčanih naočala. Police je sinonim slobode i urbanog duha. Danas brand cilja na sadašnje buntovnike: ljude koji žele ostaviti trag u svijetu u kojem žive kroz vlastite izbore i želje da se izraze. Posebne linije brenda su: POLICE X LEWIS, POLICE X THE BATMAN I POLICE LEGENDS.
Prada kolekcija
Pradu je osnovao Mario Prada u Milanu 1913. godine kao tvrtku luksuzne kožne robe, utjecaj na svijet mode Prada kreće imati kad tvrtku preuzme Miuccia Prada. Prada je postala sinonim za luksuznu robu koja nikad ne razočarava, uvijek su inovativni ali zadržavaju svoj klasični profinjeni stil. “Ono što nosiš je način na koji se predstavljaš svijetu, pogotovo danas kada ljudski kontakti idu tako brzo. Moda je instant jezik.” – Miuccia Prada.
Versace kolekcija
Osnovana 1978. u Milanu, Gianni Versace.Jedna je od vodećih međunarodnih modnih dizajnerskih kuća i simbol talijanskog luksuza u cijelom svijetu. Medusa je postala idealna simbolična figura koja predstavlja brend Versace. To je paradoks, ali lijep i istovremeno zastrašujući, njezin izgled očarava i tjera vas da se iznova i iznova zatežete u labirintu iz kojeg je nemoguće izaći. Kao i dizajn VERSACE, koliko god on bilo neobičan, ljudi svaki put kad pogledaju zavole ovu marku.
ARMANI EXCHANGE kolekcija
Licencirani brend modne kuće Armani. Pruža cijeli niz odjeće i dodataka, Armani Exchange kupcima pruža potpuni dojam luksuzne mode Giorgia Armanija. A/X Armani Exchange nudi ležernu modu dobre kvalitete.
EMPORIO ARMANI kolekcija
Emporio Armani osnovao je 1975. Giorgio Armani. Armani nudi kvalitetne, sofisticirane i bezvremenske kolekcije. Tvrtka sebe opisuje kao “pružatelje kvalitete, sofisticiranosti i bezvremenske vrijednosti s globalnom privlačnošću”.
Vogue kolekcija
Vogue Eyewear je osnovan 1973. godine. Brend višebojnih uzoraka inspiriran je Adrianom Limom, Deepika Padukon i Liu Shishi. Globalan brend koji je stalno usredotočen na trendove današnjice, ne zaboravljajući bezvremenske ukrase koji su u njegovoj povijesti. Naočale krase trendi boje, zanimljivi uzorci, ukrasi, moderan dizajn i kvalitetna završna obrada.
Ralph kolekcija
Lauren je 1967. pokrenula The Ralph Lauren Corporation s muškim kravatama. Brand je stvoren za potrošača koji cijeni kvalitetu, ekskluzivnost, stil, fino življenje i prestiž. On ili ona cijeni tipičan američki izgled i bezvremenske klasike, te teži da bude poštovan i priznat zbog svog bogatstva i sofisticiranosti.
DOLCE&GABBANA kolekcija
Dolce & Gabbana su osnovali Domenico Dolce i Stefano Gabbana 1985. godine u Milanu u Italiji. Imaju niz kultnih dizajna koji su zauvijek oblikovali talijansku i svjetsku modnu industriju. Dolce & Gabbana su postali sinonim za životinjske printove, pruge, detaljan vez, crnu čipku, cvjetne elemente i osnovni elementa talijanske garderobe. Dolce & Gabbana žena je hrabra. Ona zna tko je ona, ima samopouzdanje tradicionalne sicilijanske žene koja posjeduje svjetsku eleganciju, ali nikada ne odbacuje svoje korijene.
Escada kolekcija
Escada su 1978. osnovali Margaretha i Wolfgang Ley u Münchenu. Moderna elegancija, cool glamur i senzualna ženstvenost odlike su Escada kolekcija. Escada žena obožava glamur ali interpretiran na svjež i moderan način. Ekskluzivne, očaravajuće palete boja naglašavaju sezonske trendove i printove u svakoj kolekciji. Escadine naočale dinamičnog su stajlinga i utjelovljuju primamljivu ženstvenost Escadinog redefiniranog modnog smjera za žene koje žele izraziti svoju jedinstvenost.
Oakley kolekcija
Oakley je osnovao Jim Jannard 1975. godine. Oakley je sportski i lifestyle brend s fokusom na tehnologiju i inovacije koje poboljšavaju kvalitetu života ljudi. Najpoznatiji je po svojim sportskim sunčanim naočalama, zbog njihovog dizajna, inovativnosti i izdržljivosti leća i okvira. Sve karakteristike naočala potvrđuje slogan ‘Fizika uzdignuta u umjetničku formu’.
Yalea kolekcija
Yalea je mladi brend De Rigo Grupe. Yalea ima za cilj promicati suvremene žene podupirući njihovu slobodu izbora, potičući njihov talent i nagraditi njihovu osobnu ljepotu. Bezvremenski, elegantan i ženstven brend inspirativan za sve žene. Plan i dizajn Yalea kolekcije teže uokviriti žensko lice bez prikrivanja. Yalea nadilazi modu i vrijeme kako bi potaknula snagu i samopouzdanje, kombinirajući estetske i etičke vrijednosti s kojima se svaka žena može poistovjetiti.
blumarine kolekcija
Anna Molinari i Gianpaolo Tarabini su osnovali Bluemarin 1977. u Capriju gdje su bili nadahnuti plavom bojom mora koja ih je okruživala. Bluemarin je sinonim za harmonski dualizam temeljen na senzualnosti i romantizmu. Danas estetiku tumači Nicola Brognano: talijanski dizajner nove generacije koji voli klasiku i s bezobzirnošću se prema njoj odnosi. Dualizam koji je sastavni dio DNA Blumarina igra se ekstremima, s naglašenim i umjerenim, romantičnim i senzualnim.